Skip to main content

„Skoro te produkty okazały się równoważne lub przynajmniej tak samo skuteczne jak woda, jakie korzyści wynikają ze stosowania produktu w porównaniu z samą wodą i wacikiem?”

  • Sama woda nie stanowi skutecznego środka do mycia i w rzeczywistości może stanowić przyczynę lekkich podrażnień, zwłaszcza w przypadku twardej wody.1–3
  • Poza skutecznym oczyszczaniem bezzapachowe chusteczki oczyszczające firmy JOHNSON’S® zapewniają mamom także wygodę.

„Zgodnie z wytycznymi National Institute for Health and Care Excellence (NICE) lekarze i pielęgniarki powinni zalecać do oczyszczania skóry noworodków tylko wodę i waciki. Czy zgadzacie się z tym?”

  • Firma Johnson & Johnson uważa, że należy zalecać metody mycia oparte na dowodach naukowych i dostosowane do potrzeb noworodków. Wyniki tych randomizowanych badań kontrolowanych powinny zagwarantować rodzicom pewność co do stosowania przebadanych produktów firmy JOHNSON’S®, które okazały się bezpieczną alternatywą dla wody.
  • Takie dowody należy udostępniać rodzicom za pośrednictwem pracowników służby zdrowia, aby mogli dokonywać świadomych wyborów.

„Jaki charakter miała współpraca firmy Johnson & Johnson z Uniwersytetem w Manchesterze w zakresie tych badań?”

  • Firma Johnson & Johnson sfinansowała badania kliniczne, jednak zostały one zaplanowane i przeprowadzone niezależnie przez interdyscyplinarny zespół ekspertów.
  • Badania były nadzorowane przez niezależny Komitet ds. Kontroli Danych składający się z ekspertów spoza Uniwersytetu w Manchesterze.
  • Zespół badaczy miał swobodę w zakresie publikacji wyników badań, niezależnie od ich rezultatu.
  • Dlatego badania były całkowicie niezależne od firmy Johnson & Johnson

Aby skontaktować się z firmą JOHNSON’S®, prosimy o wiadomość e-mail na adres: https://www.ccc-consumercarecenter.com/UCUConfiguration?id=a075800001645p4AAA

Na Państwa pytania odpowie dyplomowana położna, która jest także ekspertem w zakresie produktów firmy JOHNSON’S®.

1 Gelmetti, C. Skin cleansing in children. JEADV 2001;15(Suppl 1):12–15.

2 Walters, R. M., Fevola, M. J., LiBrizzi, J. J., Martin, K. Designing cleansers for the unique needs of baby skin. Cosmetics & Toiletries 2008;123:53–60.

3 Blume-Peytavi, U., Cork, M. J., Faerhemann, J. i in., Bathing and cleansing in newborns from day 1 to the first year of life: recommendations from a European round table meeting. J Eur Acad Dermatol Venereol 2009;23(7):751–9.

Skontaktuj się z nami

Proszę kliknąć tutaj aby skontaktować się z nami przez pocztę elektroniczną.

Powrót do góry