Od 125 lat misją Johnson’s® jest opracowywanie najłagodniejszych na świecie produktów dla niemowląt. Są one tak łagodne, że mogą być stosowane w każdym wieku i na każdym etapie rozwoju dziecka.
Tym samym wyznaczają nasz standard łagodności. Nie tylko w naszych butelkach, ale także w naszych sercach.
W Johnson’s®, wierzymy w ogromną, przemieniającą moc łagodności w świecie.
Bycia łagodnym dla dzieci, respektowania ich marzeń i ambicji.
Łagodnym dla siebie nawzajem.
Łagodnym dla naszej planety.
Łagodnym w doborze słów, w zamiarach i działaniach.
Łagodny czyli bezpieczny.
Łagodny czyli delikatny.
Łagodny czyli zaufany.
Łagodny czyli szczęśliwy.
Wszystkie nasze działania są wyrazem dążenia do łagodności, jakiej pragniesz na świecie.
Co oznacza wybór łagodności: nasze zobowiązania
Nieustannego podnoszenia poprzeczki
Stosowania tylko świadomie dobranych składników
Otwartości i szczerości
Myślenia jak rodzic
Czynienia świata łagodniejszym
Moc zapachu
Świadomie zdecydowaliśmy się na zachowanie zapachu w naszych nowych produktach, ponieważ odgrywa on kluczową rolę w szczęśliwym i zdrowym rozwoju dziecka. Podjęliśmy współpracę z najlepszymi na świecie specjalistami w dziedzinie kompozycji zapachowych i stworzyliśmy nasze nowe, delikatne zapachy.
Ograniczenie wpływu na środowisko
W Johnson’s® przywiązujemy dużą wagę do opracowywania wszystkich naszych receptur w taki sposób, aby były przyjazne dla środowiska, ponieważ chcemy tworzyć produkty, które są najlepsze dla dzieci i otaczającego je świata.
Czy wiesz, że...?
Ponad 90% wszystkich prowadzonych w branży badań nad pielęgnacją skóry niemowląt to rezultaty pracy Johnson’s®.
Pionierzy w dziedzinie badań nad pielęgnacją niemowląt
Przywiązujemy dużą wagę do dostarczania tego, co najlepsze dla niemowląt. Od dziesięcioleci prowadzimy pionierskie badania, aby lepiej zrozumieć unikalne potrzeby pielęgnacji oczu, skóry i włosów dziecka. Ta nauka stoi za każdym z naszych łagodnych i delikatnych produktów, spełniających lub przekraczających najwyższe światowe standardy regulacyjne.
Oto niektóre z naszych badań nad pielęgnacją niemowląt:

Wzrok
- Oczy niemowląt rozwijają się nadal po porodzie, co sprawia, że wzrok osiąga pełny rozwój jako ostatni ze zmysłów
- Kontakt wzrokowy ma kluczowe znaczenie dla rozwoju społecznego
- Noworodki mogą skupić swój wzrok na obiektach oddalonych tylko o 20 do 30 cm (odległość do Twojej twarzy podczas przytulania lub karmienia)
- Niemowlęta mrugają 2 do 5 razy na minutę, więc ich oczy są bardziej podatne na podrażnienia

Dotyk
- Kontakt fizyczny to pierwsza emocjonalna więź dziecka i ma kluczowe znaczenie dla jego rozwoju emocjonalnego i intelektualnego
- Skóra jest pierwszą linią obrony przed toksynami, substancjami drażniącymi i alergenami
- Skóra niemowląt jest nawet o 30% cieńsza i bardziej wrażliwa niż u osób dorosłych
- Nawodnienie jest kluczowe dla zapewnienia silnej skóry dziecka

Zapach
- Niemowlęta potrafią czuć zapach jeszcze zanim się urodzą
- Przyjemne i znane zapachy poprawiają nastrój, spokój i czujność
- Zapach matki może powstrzymać dziecko przed płaczem
- Nasze badania potwierdziły, więź pomiędzy matkami a dziećmi wykąpanymi z użyciem aromatycznego produktu kąpielowego była o 30% większa po kąpieli, w porównaniu z niemowlętami wykąpanymi w kąpieli bezzapachowej

Sen
- Badania wskazują, że u 20-30% dzieci występują problemy ze snem
- Większość rodziców (76% w jednym z raportów) wyraża pragnienie zmiany niektórych aspektów snu ich dziecka
- Nawiązaliśmy współpracę z dr Jodi Mindell, wiodącym ekspertem w dziedzinie snu dziecięcego z Uniwersytetu Świętego Józefa i Szpitala Dziecięcego w Filadelfii, w celu opracowania naszego 3-stopniowego rytuału na dobranoc - 3-Step Bedtime®.
- Pomóż swojemu dziecku zasnąć szybciej i dłużej spać dzięki naszemu 3-stopniowemu rytuałowi na dobranoc - 3-Step Bedtime®