Skip to main content

Od 125 lat misją Johnson’s® jest opracowywanie najłagodniejszych na świecie produktów dla niemowląt. Są one tak łagodne, że mogą być stosowane w każdym wieku i na każdym etapie rozwoju dziecka.

Tym samym wyznaczają nasz standard łagodności. Nie tylko w naszych butelkach, ale także w naszych sercach.

W Johnson’s®, wierzymy w ogromną, przemieniającą moc łagodności w świecie.

Bycia łagodnym dla dzieci, respektowania ich marzeń i ambicji.
Łagodnym dla siebie nawzajem.
Łagodnym dla naszej planety.
Łagodnym w doborze słów, w zamiarach i działaniach.
Łagodny czyli bezpieczny.
Łagodny czyli delikatny.
Łagodny czyli zaufany.
Łagodny czyli szczęśliwy.

Wszystkie nasze działania są wyrazem dążenia do łagodności, jakiej pragniesz na świecie.

Choose Gentle | Johnson's®

Co oznacza wybór łagodności: nasze zobowiązania

  • Nieustannego podnoszenia poprzeczki

  • Stosowania tylko świadomie dobranych składników

  • Otwartości i szczerości

  • Myślenia jak rodzic

  • Czynienia świata łagodniejszym

Moc zapachu

Świadomie zdecydowaliśmy się na zachowanie zapachu w naszych nowych produktach, ponieważ odgrywa on kluczową rolę w szczęśliwym i zdrowym rozwoju dziecka. Podjęliśmy współpracę z najlepszymi na świecie specjalistami w dziedzinie kompozycji zapachowych i stworzyliśmy nasze nowe, delikatne zapachy.

Ograniczenie wpływu na środowisko

W Johnson’s® przywiązujemy dużą wagę do opracowywania wszystkich naszych receptur w taki sposób, aby były przyjazne dla środowiska, ponieważ chcemy tworzyć produkty, które są najlepsze dla dzieci i otaczającego je świata.

Czy wiesz, że...?

Ponad 90% wszystkich prowadzonych w branży badań nad pielęgnacją skóry niemowląt to rezultaty pracy Johnson’s®.

Pionierzy w dziedzinie badań nad pielęgnacją niemowląt

Przywiązujemy dużą wagę do dostarczania tego, co najlepsze dla niemowląt. Od dziesięcioleci prowadzimy pionierskie badania, aby lepiej zrozumieć unikalne potrzeby pielęgnacji oczu, skóry i włosów dziecka. Ta nauka stoi za każdym z naszych łagodnych i delikatnych produktów, spełniających lub przekraczających najwyższe światowe standardy regulacyjne.

Oto niektóre z naszych badań nad pielęgnacją niemowląt:

Wzrok

  • Oczy niemowląt rozwijają się nadal po porodzie, co sprawia, że wzrok osiąga pełny rozwój jako ostatni ze zmysłów
  • Kontakt wzrokowy ma kluczowe znaczenie dla rozwoju społecznego
  • Noworodki mogą skupić swój wzrok na obiektach oddalonych tylko o 20 do 30 cm (odległość do Twojej twarzy podczas przytulania lub karmienia)
  • Niemowlęta mrugają 2 do 5 razy na minutę, więc ich oczy są bardziej podatne na podrażnienia

Dotyk

  • Kontakt fizyczny to pierwsza emocjonalna więź dziecka i ma kluczowe znaczenie dla jego rozwoju emocjonalnego i intelektualnego
  • Skóra jest pierwszą linią obrony przed toksynami, substancjami drażniącymi i alergenami
  • Skóra niemowląt jest nawet o 30% cieńsza i bardziej wrażliwa niż u osób dorosłych
  • Nawodnienie jest kluczowe dla zapewnienia silnej skóry dziecka

Zapach

  • Niemowlęta potrafią czuć zapach jeszcze zanim się urodzą
  • Przyjemne i znane zapachy poprawiają nastrój, spokój i czujność
  • Zapach matki może powstrzymać dziecko przed płaczem
  • Nasze badania potwierdziły, więź pomiędzy matkami a dziećmi wykąpanymi z użyciem aromatycznego produktu kąpielowego była o 30% większa po kąpieli, w porównaniu z niemowlętami wykąpanymi w kąpieli bezzapachowej

Sen

  • Badania wskazują, że u 20-30% dzieci występują problemy ze snem
  • Większość rodziców (76% w jednym z raportów) wyraża pragnienie zmiany niektórych aspektów snu ich dziecka
  • Nawiązaliśmy współpracę z dr Jodi Mindell, wiodącym ekspertem w dziedzinie snu dziecięcego z Uniwersytetu Świętego Józefa i Szpitala Dziecięcego w Filadelfii, w celu opracowania naszego 3-stopniowego rytuału na dobranoc - 3-Step Bedtime®.
  • Pomóż swojemu dziecku zasnąć szybciej i dłużej spać dzięki naszemu 3-stopniowemu rytuałowi na dobranoc - 3-Step Bedtime®
Powrót do góry